Els passats dies 13 i 14 de desembre l’autor de L’hort del padrí va visitar dues escoles de Barcelona per fer un contacontes hortalà als més petits.
Dia 13, dimecres, anàrem a l’escola Grèvol de Poblenou. Dues classes de P3 varen compartir amb nosaltres uns moments d’aproximació a la natura, a l’hort i a la passió pels padrins. La sessió estigué acompanyada d’una senalla de verdures i hortalisses que combinaven amb les il·lustracions del conte i que els més petits aprengueren a identificar.
L’endemà, ens desplaçàrem a l’escoleta Nenes i Nens de Canyelles (Nou Barris, Barcelona) per explicar el conte també als més petits, infants de dos anyets. Les dues sessions amb les dues aules, groga i verda, va ser tot un èxit i els més petits gaudiren de debò amb les històries i amb els productes de l’hort.
No contents amb això que els vàrem haver de contar també Un dia de pesca!
Moltes gràcies a les mestres i a les dues escoles per haver-nos convidat. Recordau que si sou personal docent podeu concertar un contacontes amb nosaltres (gratuït) a info@espelmaedicions.com